RETUR
Som kund hos oss vill vi att man alltid ska kunna känna sig säker på att man får nya, fräscha och oöppnade produkter. Därav godkänns ej returer av testade eller öppnade produkter. Är dina produkter och dess förpackningar helt oöppnade kan du returnera ditt köp inom 100 dagar.
Vi erbjuder inte någon fraktsedel vid retur, fraktkostnaden står du själv för. Vid retur står du för risken för varan och vi rekommenderar att du skickar paketet spårbart. Paketera din oöppnade order i ett nytt emballage för att göra en retur.
Märk returen tydligt, lägg med en notering där ditt namn, ordernummer och mailadress framgår. Kontakta sedan vår kundtjänst för adressen du ska returnera din retur/reklamation till.
Återbetalning av mottagen och godkänd retur sker inom 12 dagar, när vi har hanterat din retur återkopplar vi till dig via mail.
REKLAMATION
Vid en reklamation är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi ber dig bifoga tydliga bilder/video där vi kan se defekten du upplever.
Reklamationsrätten gäller fel som kan härledas till produktionen av varan och gäller alltså inte normalt slitage eller åldrande av produkt.
Vi förbehåller sig rätten att i första hand avhjälpa felet, i andra hand omleverans av varan och i sista hand återköp. Observera att vi inte står för returfrakt.
Vi förbehåller sig rätten att i första hand avhjälpa felet, i andra hand omleverans av varan och i sista hand återköp. Observera att vi inte står för returfrakt.
Avboknings policy
Som kund har du rätt att kontakta vår kundtjänst och avbryta ditt köp innan produkten har skickats. Vi vill dock informera om att vid avbokning av ett köp tar vi ut en administrativ avgift på 5% av det totala köpvärdet.
Denna avgift täcker de kostnader vi åläggs i samband med transaktionen, inklusive bank- och betalningsleverantörsavgifter.
Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss!
Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut.